2014. február 9., vasárnap

Adventi kép

2014.02.09./4
2012 -ben készítettem egy vallásos témájú 150x150 cm-es üvegképet, a város Polgármesteri Hivatala előtt lett kiállítva . Az volt az adventi diszítés központja, amit a Kertbarátok Egyesülete készít most már hosszú évek óta. Megmutatom hogyan készült:
Első lépésben megrajzoltam egy nagy fehér papírra a hosszú tervezés, gondolkodás után elkészült képet. A rajzot ráragasztottam az üveg hátára
 ...és elkezdtem felragasztani az ólomcsíkot.

 Miután minden kontúr elkészült elkezdtem a színezést oldószeres üvegfestékkel, ami száradás után jól bírja az időjárás viszontagságait.

 Az újszülött színeit többszöri próbálkozás után sikerült kikeverni ( hol nagyon piros lett, hol nagyon sápadt!)
 A három királyt szép színesbe öltöztettem, díszes ajándékokkal a kezükben.

 És ime a kész kép, egyelőre az udvaron nézegettük....
 ...majd kikerült a rendeltetési helyére

 Este, a fények pompájában!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése