2014. február 9., vasárnap

Magamról

Mint mindenkit, engem is mindig vonzott a szépség. Csodáltam a kézügyességgel és kreatívítással megáldott embertársaimat. Egy szép napon rájöttem, hogy csinálnom kell valamit...alkotnom kell valami maradandót. A színes üvegek varázslatában kipróbáltam az üvegfestést. Régi padlásokon hányódó üvegeknek adtam új jelentőséget. Sok fajta technikát kipróbáltam, saját káromon tanultam meg a különböző anyagok keverését. A végeredmény nem mindig jól sikerült, de rájöttem, hogy a lényeg az, hogy imádom, amit csinálok. Két éve próbálkozom a decoupage technikával, amit azelőtt lebecsültem. ( ezért borzasztóan szégyellem magam és elnézést kérek mindenkitől, aki ebben a műfajban "otthon" van! ;) ) Amikor mélyebben kezdtem vele foglalkozni, rájöttem, hogy ez sokkal több mint egy szalvéta és ragasztó! Millió lehetőség van arra, hogy csodás dolgokat alkossunk egy kis fantáziával és kreativitással. Nagyon sok embernek okoztam örömet munkáimmal. Ezért csinálom. Nincs annál jobb érzés mikor látod mások szemében az elégedett mosolyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése