2014. augusztus 27., szerda

Fotel

A Papi örökölt egy fotelt évekkel ezelőtt, ami végigkísérte azóta az életünket, költözésünket. Megjárt már minden szobát, házat. Egyszer át akartam húzatni, mert már kopott volt a kárpitja, de lemondtam róla. Férjem szerint abból az árból négy új fotelt tudtam volna venni ! :) De hát az nem ugyanaz :( Én ragaszkodok a régi dolgaimhoz, és beteges régiséggyűjtő vagyok.
   Tehát most eljött az én időm! Mivel az említett Annie Sloan krétafestékkel kárpitot is lehet festeni , mert láttam róla egy-két videót.
Kihasználtam a forró napsütést és a szabadságomat és nekifogtam.
Mondanom sem kell: NAGYON JÓ LETT!!!

Nem sok hozzáfűznivalóm van. A kárpitot Annie Sloan Chalk Paint Country grey színnel festettem. 


Először felhigítva, majd egyre vastagabban. A fotel fáját Old white színnel kentem le és persze koptattam



Majd clear waxal átkentem vékonyan az egészet. Olyan hatása van a kárpitnak, mintha kicsit bőr...vagy gumi...vagy nem is tudom mire hasonlítani.

De teljesen jó, nem kopik, nem fogja a ruhát, ha ráülünk. És ami a legjobb, hogy egy két képet már mutattam róla , aminek következtében megkeresett egy nagyon kedves régi barátnőm, hogy neki van ugyanilyen két fotelja , amit szívesen nekem ad. Hát most már itt vannak itthon. Óriási a feledatom, mert nem tudom milyenek  legyenek. Nem tudok dönteni :) Hiába, mérleg vagyok :) Különben is ha hiszitek, ha nem a tervezéssel sokkal több idő elmegy mint a kivitelezéssel ) , de ez mind, mind nagyon kellemes időtöltés!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése