2014. szeptember 12., péntek

Orion a régi rádió

Hát hiába! sokan tudják, hogy bolondulok a régi dolgokért, de van egy jó barát, aki jártában keltében nyitott szemmel jár és ha valamit lát azt megszerzi nekem!
A legújabb szerzemény egy kis rádió. Ütött-kopott, sokat megélt! Ha beszélni tudna.....!
Mivel nekem semmi sem jó úgy ahogy van....ezért következik az átalakítás.

Igy nézett ki
 Az oldalán a hullámsáv tekerőgombja és persze ráírva  a fontosabb állomások: Újvidék, Budapest-Petőfi, Bukarest, Belgrád, Bécs......stb.
Aztán egy alapos leporolás után lefestettem Annie Sloan  old white krétafestékkel, majd Pentart repesztőlakkal kentem be a sarkait, de csak itt-ott, hogy minél egyenlőtlenebb felület legyen. A festék, amit a félig száradt repesztőlakkra vittem fel az szintén Pentart fehér akril. Bevallom töredelmesen, hogy annak már jól ismerem a repedési tulajdonságát ellentétben a krétafestékkel, amit még nem próbáltam. 

Nem akartam a véletlenre bízni. Ez úgy repedt, ahogyan én akartam.

Aztán jött a decoupage. Stílusosan újságmintás rizspapírt használtam. Végül is média és média jól megférnek együtt.!


Az egyenetlenre kialakított felületet festékbe mártott , majd jól kitörölt sertésszőr ecsettel áthúzogattam, hogy kicsit megjelenjen az a kékeszöldes szín, ami az újságon is feltűnik imitt-amott.

Itt kiderül a rádió márkája.


A széleket bronz antikoló pasztával kiemeltem
És készen van 

Szól a rádió, szól a rádió !




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése