2014. október 20., hétfő

András szobája 3.

Mivel várakozó stádiumban vagyok, nem tehetek mást mint megmutatom a többi bútordarabot. A fotelok és székek valamint az ágy már a kárpitosnál van. Borzasztó ideges vagyok miattuk.Végül is egy kárpitot nem cserélünk hetente. Hosszú időre kell választani. És ha nem lesz jó? Ha túl harsány lesz? Mit fogok kezdeni ? egyelőre csak kérdés kérdés után....próbálom vigasztalni magam, hogy jó lesz!!  És annak kell lennie!!!
   A bonanza íróasztal régi szerelem. Nem ugyanaz a stílus mint a többi bútor, de így átfestve ugyanarra a színre elég jól beleilleszkedik a szoba környezetébe. Sajnos, amint már említettem , ezt tudtam " megszerezni".



   Persze nem bírtam ki, hogy ne tegyek rá valami kis mintát. Így sokkal lágyabb, kicsit nőiesebb lett.Végül is magamnak csináltam :)




A következő darab egy fegyverszekrény. Igen, nem elírás! Puskákat tartottak benne. Kedves férjem bepolcozta és máris lehet berendezni. 



Egyelőre egy-két világbajnoki kupa kapott benne helyet.


A kis komód meg így alakult át.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése