2015. február 24., kedd

Szürke szoba avagy Paris gray & Old white

Az a helyzet, hogy aki sokat dolgozik, nem ér rá blogot írni. Hát én így voltam, vagyok mostanában. Biztosan emlékeztek, hogy tavaly nyáron neki fogtam a szoba átalakítós projektnek, aztán közbejött egy-két váratlan esemény... Másra kellett az idő meg a pénz is :) Aztán hamar eljött a karácsony, hazajött a gyerek...éppen, hogy elkészült a fekhely :)
  De nagy boldogság volt! Nagyon tetszett neki a szoba. A szoba, ami még mindig nincs teljesen kész :( Ezért is halasztgattam a fotózást. Még nem találtam meg az igazi függönyt az ablakokra. Ezért még számomra nem teljes a kép. De hamarosan igyekszem pótolni.
Amivel még adós vagyok az az ominózus ágy, amitől úgy féltem! Nem másért, csak azért mert nem tudtam olyan kárpitot venni, amit igazán szerettem volna, de a csillár pótolja a hiányosságokat. :)


Nem tudom mennyire tűnik fel, hogy a képkeretek sem úszták meg festék nélkül!!





Végül az összhatás elfogadható :)


A kis kecses komód a tévének adott helyet
A szoba dísze kristálycsillár, ami a férjem szerzeménye :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése