2015. december 23., szerda

Új otthon régi bútorokkal

Új otthon régi bútorokkal
A nyár elég mozgalmasan telt. Kevés pihenés, sok munka. Meleg....meleg....munka. De amikor a munka gyümölcsét ízlelgetem, elfelejtem a munkát.
Éva új házba költözött. Végre megvalósíthatta álmát. Kertes ház, kutya, szerető férj. A ház, ahová költöztek tele volt 60-as évek bútoraival, amit kár lett volna kidobni. Mai napig sokkal jobb fából faragták mint a mai darabokat. De el kell felejteni a nyomasztó sötét színeket! Éva egy vidám , színes teremtés, fiatal anya , nagymama és feleség :) . Csak vidám, kellemes színű bútorokkal rendezheti be új otthonát. A régi narancssárga mánia már a múlté :) . Világos falak, világos bútorok, vidám kiegészítők.
Most megmutatom pár képben, hogy mit tudtunk kihozni az örökölt anyagból.
Ezek voltak a bútorok egymásra halmozva, helyszűke miatt a költözködés kellős közepén.
Megbeszéltük Évivel, hogy a ruhás szekrényekre nagy szükség van- valahová pakolni kell. De , ha túl sokat bezsúfolunk egy szobába, akkor nagyon gardrob jellege lesz.
Igaz, sokunk vágya, hogy olyan gardrobunk legyen mint Carrie Bradshawnak....de nem mindenkinek jut egy  Mr. BIG, aki ezt megvalósítja. :)   Ezért marad a saját tervezésű és kivitelezésű, esetenként örökölt és festett ruhásszekrény.






Ez az a kombinált szekrény, amit sajnáltam volna helyszűke miatt egy tv előnyére kint hagyni a garázsban. Ezért azt találtam ki, hogy leveszem a lenyíló valamikor bárszekrénynek mondott rész ajtaját és az pontosan meg fog felelni egy tv táróló helynek :). Hála istennek beleegyeztek. Így ebből lett a romantikus rózsás hálószoba szekrény, háziasszonyom régi álma .



Öreg fehér színt kapott a szekrény, enyhén visszakoptatva, majd a polcos tele ajtó aljára egy nagyobb méretű rózsa került decoupage papírból. Sajnos nem találok olyan képet, amelyen be van fejezve és az árnyalt rész egy 3d csipkemintával van lezárva. 



A másik kombinált szekrény enyhén bézs színt kapott. Ajtóira 3d motívumok kerültek.

Az üveges rész belső felére rácsos stencilminta került.

 Mellé egy ugyanolyan ruhásszekrény került a nappaliba.





Egy fehér ikeás komódot kellett romantizálni a hálószobába, ahová még egy fenyő ágyat és két éjjeliszekrényt festettem tört fehérre.



Itt már körül vannak árnyalva a  romantikus rózsák.
 A másik ruhás szekrény az előszobába került. Háziasszonyom kérésére: valami szép zöld legyen!:)






A fehér cipősszekrény ugyanolyan színt és mintát kapott mivel mellette a helye!

 A kedvencem egy kis üveges komód, ami véletlenül került elő a fészerből.



                                                               És ilyen lett!

Aztán volt még egy karos pad, amit a konyha színeihez kellett alakítani.



Valamint egy régi kulcstartó is át lett festve.

A következő fali kép egy régi , tömény narancssárga ( olyan sivatagot ábrázoló) kép volt. Ez került "áttervezésre" és ez lett belőle. 









Évi szeretett volna a mosdó és fürdő ajtóra táblát . Egyik este, mikor nagyon ráértem készítettem. Monogramosat. Azonban amikor megmutattam mi készült, annyira megtetszett neki, hogy a háló falára szerette volna tenni. Hoppá! Gyorsan megoldást kellett keresnem, mivel ezek a táblák túl kicsik , ahhoz, hogy falra kerüljenek. Elővettem egy régi képkeretet és összehoztam egy másik fali képet.

                                   Az angyalkák mindenhol ott vannak. Éva kedvencei.

itt már keretbe próbálva......









Még készül majd pár kiegészítő. Csak idő kérdése. Addig is csak azt remélem, hogy az egész család jól érzi magát az új környezetben. Én nagyon örülök, hogy adhattam kicsit magamból a mindennapjaik színesebbé tételéhez.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése