2015. december 23., szerda

Kincs egy iskolában

Mostanában elég sokat járok iskolába. Na, nem tanulni, abból már kinőttem, habár....jó pap is holtig tanul!. Nekem is van még bőven tanulni valóm, de nem egy általános iskolában.
Tanintézeteink manapság modern bútorokkal vannak berendezve- jó esetben! Mert van olyan is , még a régi rendszer padjai,és asztalai   éktelenkednek. És akad köztük "őskori" lelet is, amit én azonnal kiszúrok! Hát találtam egy csodálatos szekrényt, ami eléggé lelakott állapotban volt. Hiányoztak belőle darabok, és mivel szeretem nézni a Helyszínelőket, ezért jó vagyok nyomolvasásból :)  Tehát arra utaló nyomokat találtam a szekrényben, hogy valószínű a  technika szertár bútora lehetett valamikor, mert tele volt rozsdás szögekkel, csavarokkal, rengeteg rozsdaporral.
Igéretet tettem az iskola igazgatójának, hogy a nyár folyamán "kihozok belőle valamit". Ez így is történt.
Sajnos egyedül nem ment. Szükségem volt a férjem hozzáértő segítségére, ahhoz , hogy az ajtók működjenek és a polcok a helyükre kerüljenek.
Megoldotta, majd rajtam volt a sor!

Hát valahogy így nézett ki.


Miután ki lett javítva gipszből 3d mintákat raktam rá
 az alsó lenyíló ajtóra egy nagyobb minta került.
 A sok-sok szeg helye fagittel lett tömítve.

 Első réteg festés után így festett.


 A belső fele acélszürkére lett festve



 A mintákat barna waxal antikoltam,


 A belső felét stencillel diszítettem.





Nagyon örülök, hogy megmentettem az enyészettől egy csodás régi darabot, ami most az iskola legfőbb helyén díszeleghet. Persze kellett hozzá az igazgatónő beleegyezése, támogatása. Köszönöm szépen. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése